Az előző blogokban az e-tananyag megosztásról volt szó, ebben a bejegyzésben az „e-tanár” képzésről lesz szó.
2006-ban indult egy, a Teleakademie Furtwangen által koordinált EU-projekt, melynek célja az volt, hogy Európa-szerte magasan kvalifikált online trainereket képezzenek. Németországban a gazdaság és az oktatás számos területén dolgoznak online trénerek, nem csak a nyelvoktatásban. 2006. márciusában 9 nyelven kezdődtek el a párhuzamosan zajló online kurzusok. A résztvevő országok között volt többek között Románia, Bulgária, Lengyelország és Csehország is.
Az oktatást technikailag a Moodle nyílt forráskódú learning management system és virtuális osztályterem segítségével oldották meg. A tanfolyamot elvégzők egy Európában és a saját országukban is elfogadott net-trainer bizonyítványt kaptak.
Az idei Learntecen a teletutor találkozón Dr. Thomas Jechle, a projekt egyik felelőse tartott beszámolót az eredményekről, amelyek pozitívak voltak, mind ami a tartalmat, mind pedig ami a lebonyolítást illeti.
2006-ban indult egy, a Teleakademie Furtwangen által koordinált EU-projekt, melynek célja az volt, hogy Európa-szerte magasan kvalifikált online trainereket képezzenek. Németországban a gazdaság és az oktatás számos területén dolgoznak online trénerek, nem csak a nyelvoktatásban. 2006. márciusában 9 nyelven kezdődtek el a párhuzamosan zajló online kurzusok. A résztvevő országok között volt többek között Románia, Bulgária, Lengyelország és Csehország is.
Az oktatást technikailag a Moodle nyílt forráskódú learning management system és virtuális osztályterem segítségével oldották meg. A tanfolyamot elvégzők egy Európában és a saját országukban is elfogadott net-trainer bizonyítványt kaptak.
Az idei Learntecen a teletutor találkozón Dr. Thomas Jechle, a projekt egyik felelőse tartott beszámolót az eredményekről, amelyek pozitívak voltak, mind ami a tartalmat, mind pedig ami a lebonyolítást illeti.